Gokväll!

2011-10-30 @ 19:09:49

Tråksöndag idag då, har inte gjort så mycket idag, varit hemma, lagat mat och varit vid kråkholmsplanen och tränat med hunden. Hade tänkt hitta på nåt ikväll men ingen ville göra något, de skulle bara sitta hemma och tråka. Så jag får lov att göra detsamma ikväll jag då. Skall ha musikföredrag imorgon, usch! Kommer bli så nervös, hatar att ha föredrag, eller iallafall inför folk jag inte känner. Hoppas jag överlever iallafall. Nu skall jag sitta här och chilla tills Gustavsson 3 trappor börjar, haha. Mer bloggning en annan gång, CIAO :D

Sötisjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD