Söndag.

2011-10-09 @ 17:04:29

Har just kommit in från en promenad och fototur med Teddie. Och nu skall jag ta på mig några andra kläder, sitter typ i sovkläderna ännu, haha. Och sen blir det att se vad man skall göra ikväll, hoppas på att Jimmy<3 kan va. Gårdagskvällen spenderades med Mia och en stund hos Nybergs med Jimmy, Tony och Toffe. Sen gick vi lite på stan och sen hem till Mias resten av kvällen. Och när jag skulle åka hem vräkte regnet ner, inte särskilt kul, värsta dränkta katten när jag kom hem och nu håller jag typ på att bli förkyld, skall proppa i mig en massa Vics blå halstabletter så kanske jag klarar mig, men mer bloggning nån annan gång, CIAO!

Sötastejimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD