Fredag!

2012-04-13 @ 19:28:52

Äntligen fredag och helg! Sitter och väntar på att Jimmy<3 skall ringa så vi kan hitta på något. Har haft en väldigt chill dag idag, började först kvart över 12, papi skjutsade mig till Nymotors för att jag skulle hämta moppen och köra till skolan. Fick ut proven jag skrev förra veckan, helt nöjd är jag nog, kommer få 9 på betyget i psykologi enligt läraren, wohoo! Efter provutgivningarna bar det hemåt efter klockan 1 nångång och sen har jag bara suttit hemma och inte gjort så mycket, varit ute med vovven och suttit här bara. Men nu tror jag jag skall ta och ringa Jimmy eller nåt, tar så länge för honom att ringa ju, hejdåå!

Pusspåjimmy.<3

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-14 @ 13:21:39
URL: http://josefines.se
Postat av: ...

vad använder du för bildredigeringsprogram?

2012-05-02 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD