Goddag!

2012-04-30 @ 13:48:10

Måndag idag och ledig! Fint väder imorse, riktigt härligt att vara ute med vovven, lite blåsigt, men skönt att det inte blev för varmt iallafall, hade på mig lite mycket kläder. Blir att träna mer nu framöver istället för att mestadels promenera, vi skall få en plats i den mer avancerade lydnadsgruppen! Mjo, nu sitter jag iallafall hemma och chillar och äter lite glass med frukt. Har försökt kolla lite till proven jag skall skriva nästa vecka, men det går rätt trögt framåt. Vad som händer här näst vet jag inte, men ikväll skall jag iallafall vara med Jimmy! :) Mer bloggning senare, CIAO :)

SötisJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD