Onsdag!

2012-04-11 @ 22:16:44


Idag var jag så pass pigg att jag orkade till skolan, skrev modde prov som gick riktigt bra(hoppas jag iallafall) och sen blev det en lektion konst. Därefter bar det hemåt och då satt jag mest och chillade, åkte ut med Jimmy<3 mot kvällen. Körde runt i stan och till Sandsund och tillbaka till stan igen. Och resten av kvällen har jag suttit hemma och här sitter jag även nu. Endast en konstlektion imorgon så det lär bli en lätt dag, men kommer trots allt gå och lägga mig snart så kanske jag känner mig riktigt pigg imorgon, gonatt! :)

Sötastärdujimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD