Söndag!

2012-04-08 @ 21:27:23


Dagen började med att jag inte slapp upp ur sängen, trodde jag skulle dö av smärta men lyckades till sista halvt rulla ner från sängen. Rörde på mig lite och kom igång en aning, gick i duschen och sen bar det av till sjukhuset för ännu fler prover. De var inte helt säkra på vad felet är men iallafall fick jag lov att gå på en antibiotika kur nudå, how surprising? Under dagen gjorde jag inte så mycket, lite senare kom Ellinor hit i väntan på att vi skulle på bio. Och nu har jag just kommit hem från bion, eller rättare sagt, kommit hem från att stå utanför bion. Inga platser kvar, eller jo, 4 stycken lediga fanns det som var utspridda över hela salongen, så vi fick lov att köpa biljetter till imorgon istället. Nu skall jag bara ta det lugnt resten av kvällen tror jag, äta burana och kolla tv kanske, eventuellt kommer Jimmy<3 hit om han har tid, men nu har jag inget mer att skriva om, så hejdåå! :)

Sötisjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD