Söndag!

2012-04-01 @ 13:49:11

Söndag idag då, har suttit och läst psykologi inför provveckan nu på morgonen, går väl inte så fort framåt men nåja, har ju några dagar på mig ännu, skulle behöva kolla lite finska också men gör det sen när jag orkar. Nu skall jag snart gå och äta och sen får man se vad man hittar på, gårdagskvällen spenderades med Jimmy<3 och några andra och sen for vi till Jimmys, idag/ivkäll vet jag inte vad jag skall hitta på, kanske stannar hemma eller så gör jag nåt annat, men bloggar mer senare, hejdåå! :)

Pusspåminsötastejimmy.<3
Kommentarer
Postat av: LIENE

Jättefin bild:)

2012-04-03 @ 11:17:07
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD