Våren är här!

2012-04-23 @ 16:36:46

Wohoo! När jag kom hem visade termometern 20 grader och då var det inte särskilt soligt heller, men är väl runt 15 grader eller något sånt nu, äntligen är våren här! Har just varit ute med vovven på en promenad och nu skall jag ta och göra lite läxor och sen får man se vad som händer. Dagen hittils har bestått av att vara i skolan, betygen kom ut på Wilma idag också, minst sagt nöjd, tror det här blev mina bästa prestationer hittils i livet, haha, fick min första 10, i bildkonst! Hade håltimme på dan också, gick in till stan och kollade runt, hittade en top vid Code som jag köpte också. Men nu har jag inget mer att skriva om så det får bli mer en annan gång, CIAO!

Jimmyesötast!<3
Kommentarer
Postat av: Amelia ▲

Fin blogg! :)

2012-04-23 @ 19:48:10
URL: http://ameliaharrysson.blogg.se/
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Sv: Tusen tack! kram

2012-04-23 @ 20:57:26
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Semlan-Foto

Nu har jag skaffat Instagram skulle va super kul om du ville följa mig där. :D



Jag heter semlan_97

2012-04-26 @ 17:20:35
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD