Vilken morgon!

2012-04-20 @ 09:04:01

Försov mig imorse, vaknade 09.16 och fick smått panik, sen kommer jag också ihåg att jag börjar halv 10 eftersom jag skall ha lektion med tvåorna, upp med racer fart, springer ut med hunden, in igen och tar mina saker och så gott det går göra mig i ordning, springer iväg till moppen och kör iväg. Kommer in till skolan och går till det klassrum där jag anar att vi skall ha lektion, har blivit flyttad till en ny grupp igen, men det verkar tomt! Försöker hitta min nya läsordning vilket inte lyckades så bra i min röriga väska och när jag sen hittar läraren så visar det sig att tvåorna är på studiebesök i Vasa, alltså var det ingen lektion alls idag! Suck, så hade jag stressat helt i onödan, nu sitter jag iallafall hemma, har först nästa och sista lektionen för idag om nästan 2 timmar. Bara 1 lektion idag är ju ändå rätt bra. Men bloggar mer senare idag nångång, nu måste jag gå och fixa ett litet morgonmål åt mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD