Kokkola!

2012-08-01 @ 16:05:00
Har just kommit hem från Kokkola, varit där med Ellinor idag. Gick runt och kollade kläder och massa saker, skulle ha ett par skor men var smått omöjligt att hitta några som passade, hittade jag ett par jag ville ha så passade de inte alls på min högerfot, jobbigt! Mami måste nog boka in ett läkarbesök och röntgen vid arbetet. Till sist hittade jag iallafall ett par som passade som jag fick lov att ta! Hittade några andra saker också, skulle behöva nya byxor också, men det får jag lov att köpa via nätet. Mjo, nu ska jag sitta här och ta det lugnt en stund och senare ska jag vara med Jimmy<3, CIAO :)
 
Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD