Hallihallå!

2012-12-24 @ 18:39:59
Har just varit ute en sväng med vovven. Sitter här och tar det lugnt, är smått mätt och snart blir det ännu mer att äta, efterrätterna har vi inte börjat med än. Har faktiskt inte gjort så mycket idag, bakat lite smått, varit ute en långtur med Teddie mitt på dagen, öppnat julklappar, ätit mat och nu kom jag just in då, har lite småtråkigt, kanske Jimmy<3 ringer snart och livar upp en lite. Och imorgon blir det att åka till Närpes och hälsa på släkten.
 
ÄlskarminJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD