Söndag

2012-02-12 @ 16:38:36


Det här är väl egentligen avd min dag bestått av hittils, har städat ur mitt klädskåp och skall sortera bort sånt som jag inte skall ha kvar längre och så har jag suttit med massa skoluppgifter, uff, de är sådär halvfärdiga en del av dem, men hittar inte mer material varken i böckerna eller på nätet så de får lov att duga. Nu skall jag städa klart och sen får jag se vad jag gör, kanske stannar hemma ikväll, får se. Men mer bloggning en annan gång, CIAO :)

Pusspåjimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD