Firat Alexandra!

2012-07-17 @ 13:50:19
Gårdagen spenderades tillsammans med vänner för att fira Alexandra i efterskott. For dit på kvällen nångång, runt 6 kanske och satt där och väntade på att fler skulle komma dit. Satt där och chillade en stund och väntade på att maten skulle bli klar. Efteråt åkte vi in till stan en stund, Alexandra ville till skolparken och lyssna på LYSA, gick även runt lite i stan efteråt innan vi åkte tillbaka till Alexandras. Var tänkt att vi skulle kolla en film där men det blev inte så mycket av det, alla var smått trötta och låg mest och slöade, pratade och sov mellan varven. Och idag är jag dödstrött, fick inte sovt så många timmar ändå, blev riktigt varmt i rummet och så ljust var det också, såklart skulle solen börja stiga upp då också när man försökte sova. Är hemma nudå och slöar, skulle behöva gå i duschen, kanske man piggnar till lite då. Vet inte vad jag skall göra idag än, men får väl se det sen. Imorgon skall jag iallafall klippa en Lagottovalp, lite kul. Men mer bloggning sen, nu hoppar jag i duschen!
 
ÄlskarJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD