Kryssning & Åbo

2012-06-26 @ 17:59:21
Halloj! Nu är jag hemma igen, har ganska precis kommit hem från Åbo! Vi åkte ju dit i söndags, kom till hamnen lite före 7 nångång tror jag det var och satt där tills vi gick ombord på båten efter 8. På måndagskvällen kom vi tillbaks till Åbo, där vi tog in på hotell över natten, riktigt mysigt ställe. Nästa morgon, idag då alltså gick vi runt på stan och shoppade, hittade lite saker, så jag är nöjd! På båten köpte jag mest godis, heh. Gick rätt snabbt på hemvägen, var rätt trött så jag tror nästan jag sov den mesta av tiden. Och nu sitter jag hemma och är rätt trött, mumsar på lite godis och funderar på vad jag skall göra, om jag ens orkar göra något? Packa upp min resväska lite kanske jag borde göra iallafall. Iallafall så har jag haft en rolig resa!
 
Pusssspåjimmy!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD