Torsdag!

2012-06-21 @ 17:01:14

Halloj! Varit en händelserik dag idag! Åkte med Jimmy<3 och hans syster och hennes kompis till Powerpark imorse, aldrig varit där tidigare faktiskt så det var något nytt. Såklart skulle Jimmy dra med mig på nån hemsk bergochdalbana som det första vi skulle åka, trodde jag skulle dö eller något! Åkte några andra hemska grejjer också. Men kul var det iallafall :D Kom hem en 5-tiden då och nu är jag bara hemma och äter jordgubbar med glass, mums! Min reflexskärm hade kommit nu också, rätt färg denna gång också! Nu skall jag ut på gården med voven en stund, så mer bloggning senare nångång först, hejdåå!

Älskarjimmy!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD