Torsdag!

2012-06-14 @ 14:23:40

Hann just precis in med Teddie innan störtregnet drog igång, började regna så ordentligt här så man trodde något oväder skulle braka loss, men nu verkar det ha lugnat ner sig. Dagen hittils har bestått av att vara ute med vovven, åka och handla med Jimmy<3 och så har vi lagat mat och ätit! Och nu skall jag sitta här och chilla en stund, får se om det blir några träningar med vovven ikväll eller inte, har ingen lust att vara ute och träna i regnväder, får se hur det ser ut ikväll sen då, men nu skall jag gå efter något att dricka, så hejdåå!

Sötisjimmy!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD