Hemma från Kokkola!

2012-05-18 @ 16:48:59


Hejhallå! Har just precis kommit hem från Kokkola! Var dit med Jimmy<3, Jonny, Nyberg och Madeleine, gick med Madeleine och kollade kläder och skor. Hittade både skor och något i klädväg, haha, trodde jag köpte en klänning men det var så mycket folk vid H&M så jag hann inte prova den och när jag nu kom hem visar det sig att det var en jumpsuit, men nåja, det går väl det också! Nu skall jag hursomhelst gå i duschen och sen får man se vad som händer, men mer bloggning senare, CIAO! :)

Jimmyärminsötis!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD