Lördagen i bilder!

2012-05-27 @ 00:50:47





Smått dålig kvalité på bilderna eftersom jag enbart hade med mig en gammal halvdålig kamera, men de får lov att duga!

Har just kommit hem och sitter och fryser, hade allt för lite kläder på mig ikväll! Har spenderat min lördag tillsammans med Emmie, Alexandra och Anna. Rodde iväg till "Annas" villa en 6,7-tiden och efter en tids funderande hittade vi villan. Gick runt där ett tag och försökte hitta några nycklar, vilket vi inte gjorde men tillsist lyckades vi få ut ett helt fönster, haha, som vi kunde klättra in igenom. Hittade en gammal grill i ett förråd som vi lyckades bända upp sen så vi kunde laga mat, vilket tog flera timmar. Så resten av kvällen åt vi och chillade mest bara. En helt kul kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD