Söndag!

2012-05-20 @ 20:19:17

Idag har jag inte gjort något alls, bara varit hemma och slappat, kollat hockey, varit ute med vovven och så. Imorgon är det skola igen då, uff. Men det blir en väldigt chill vecka iochmed att provveckan börjar på onsdag, har så få kurser och bara riktigt prov i ett ämne så på slutet av veckan så har jag bara 1 lektion per dag, wohoo! Nu skall jag sitta här resten av kvällen eller kanske kolla om det kommer nåt på tv och sen nångång går jag och lägger mig, så mer bloggning imorgon, gonatt eller nåt!

Älskarjimmy!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD