Tisdag!

2012-05-08 @ 16:57:43


Halloj där! Nu har jag varit hemma en stund och sitter mest och chillar, var till veterinären på dagen idag med vovven för ögonlysning, helt perfekta ögon, wohoo! Hade håltimme idag också och gick till stan och kollade runt, äntligen lyckades jag hitta bikinis, hade ju inte en endaste som passade bra här hemma, nu kan sommaren få komma! Fick även hem mina nya gardiner idag så de skall läggas upp nu snart då och så behöver jag bara åka och kolla på några vägghyllor och skaffa några fotoramar och kanske en "klädpelare" så blir rummet lite fräschar. Men nu skall jag ta och kolla igenom lite matte som jag missade i skolan och ikväll skall jag vara med Jimmy.<3 så hejdåå!

Pusspåsötastejimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD