Älskar dig! ♥

2012-11-12 @ 15:14:18
Vill bara börja med att säga att jag har världens bästa pojkvän, jag är allt lycklig jag som har dig! ♥

Sitter hemma och chillar, skall just ut med vovven en sväng, tror det blir en cykeltur. Vad som händer senare ikväll, eller tja, det är väl inte kväll än men känns så, mörkt ute redan, ja hur som helst, då vet jag inte vad jag skall göra, verkar inte som någon har tänkt hitta på något alls idag, trist, får se om man hittar på något själv då. Lätt dag imorgon också, börjar 12 och har bara en timmes lektion, om ens det. Härligt med så lätta dagar!
 
Kommentarer
Postat av: Nea

WOHOO ETT FOTO PÅ JIMMY!!! :D

2012-11-13 @ 19:17:06
URL: http://neahainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD