Fredag!

2012-11-23 @ 18:10:02
Wohoo! Äntligen helg! Helt okej skoldag, besök av lärare från runt om i Europa som var med på lektionerna, så det var väl kanske en lite annorlunda dag. Sen har jag också varit hos Jimmy<3 en stund, klippte och färgade håret och lämnade kvar där sen. Och nu är jag hemma och chillar, vet inte vad som händer ikv än, har smått huvudvärk, förhoppningsvis kanske den försvinner senare så man orkar hitta på nåt, kanske Elli och Emmie skall göra något ikväll, får se.
 
ÄlskarJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD