Hundigt, hundigt!

2012-11-25 @ 17:12:35
Oujee, mitt tips i ÖT togs upp och idag fanns det med! Även PS hade skrivit en artikel om samma ämne. Kanske något börjar hända nudå! För att göra det ännu mer hundigt så har jag varit och tränat freestyle för första gången i hallen idag, kul! Och sen blev det också att klippa en liten vovve. Och så till något ohundigt då, sitter hemma och chillar, skall just gå till köket och ta mig något att äta, har ingen aning om vad som händer ikv, ändrade planer tydligen.
 
Jimmyebäst!<3
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, va fin header du har! ;) Gillar den verkligen :D

2012-11-27 @ 17:46:29
URL: http://linda.hogholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD