Tisdagskväll!

2012-11-13 @ 21:42:00
Hallihallå! Sitter hemma och chillar, skall väl snart hoppa ner i sängen och kolla lite tv tills jag somnar. Kvällen har jag spenderat tillsammans med min älskade Jimmy<3. Slapp dag idag också, började 12 och slutade lite före 1. Imorgon har jag bara ett kortare prov och sen provutdelning resten av dagen, hmm, undrar hur proven gick egentligen. På kvällen ska jag också klippa en liten vovve, blir ju skoj. Tycker dagarna går så snabbt nuförtiden, snart är det ju helg igen! typ. Och inte länge kvar till jul heller! Japp, det var lite om min dag, gonatt!
 
Jimmyeminsötis!<3
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD