Måndag!

2013-12-09 @ 17:48:00
Och så var måndagen tillbaka, så tungt att stiga upp imorse, gick en kort sväng med hunden och sedan iväg till skolan. Känner mig rätt slö och trött just nu, ute och vandrade en timme i det iskalla(!) vädret med gymnastikgruppen innan jag slutade, gick sedan hem och därefter ut med hunden också. Fick tillbaka mina skor idag, lite bättre blev de allt, checka framförallt in Teddies flörtiga min på första bilden!
Nu blir det att bara sitta här en stund, sen i duschen och efteråt bara slappa resten av kvällen och vänta på att Jimmy<3 slutar arbetet, så jag får prata med honom en stund, ha en bra måndagskväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD