Onsdag!

2013-12-04 @ 16:46:00
Hejhopp! Denna onsdag har jag spenderat några timmar i skolan, var ledig mitt på dagen och var hemma en stund, blev att fylla i beställningslistor för ABI-kläderna idag, iih, man börjar känna att det så småningom närmar sig. Hämtade ett paket från posten idag också, är i brist på lite finare skor att ha på julfester och liknande men även till vardags, men såklart ska min jobbiga högerfot ställa till det, men förhoppningsvis fixar det sig efter en tur till skomakaren. Har hunnit vara ute med hunden en stund också och nu sitter jag bara och tar det lugnt, skall lägga igång ett serieavsnitt och fortsätta slappa, ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD