Torsdag!

2013-12-19 @ 18:58:57
Wihoo, snart helg och jullov! Kände mig i akut behov av att färga håret innan julfesten så det gjordes igår kväll. Idag har jag varit en stund i skolan för att skriva klart en essä, varit ute med hunden och klippt en hund ikväll också, en underbar liten pudelkille! Nu skall jag försöka ta och räkna lite mattuppgifter inför morgondagensprov och så mycket mer skall jag inte göra idag. Imorgon blir det provskrivning, födelsedagsfirande och julfest och efter den hoppas jag på att hitta på något med Jimmy<3, tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD