Fredaaaag!

2013-01-18 @ 14:56:48
Nämen se vad jag hittade papis telefon, sött<3
Har just kommit hem från halkbanekörningen och stadskörning i Vasa, gick nog helt okejj, lite svårt med kommunikationen bara, när läraren inte förstod oss och vi inte honom mellan varven. Sitter nu och väntar på att mami skall komma hem så blir det att äta något och sen ut med vovven, klockan 6 blir det att åka en stund till skolan och fota kvällens program där och efteråt får jag se vad som händer, nu skall jag försöka luska ut vad kvällens klädkod är, tjoo!
 
Älskarjimmy.<3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD