Min måndag

2013-07-15 @ 20:31:00
Sov länge imorse, steg upp och tog mig en smörgås, var hemma en stund och tog sen det lite lugnt innan det blev att fixa mat, när det var klart åkte jag iväg till stan, var via banken och sen och handlade en present från mig och Jimmy<3 till helgens kalas. När jag kom hem blev det att ta mig en kopp kaffe och sen ut med hunden på en promenad. Resten av dagen har jag mest bara slappat och skall så göra nu också, tar och slänger mig framför tv:n och kollar lite film, det var den dagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD