21.03.2013

2013-03-21 @ 18:55:08
Jag är yr, jag mår illa, hatar dagar när man har håltimmar och när man kommer hem märker att det inte finns något att äta. Nu fick jag iallafall papi att åka och hämta något, woho, kanske piggnar till lite då. Annars har väl dagen varit helt okej, fick hit en väldigt mysig Goldentik i eftermiddags som behövde putsas till lite och så mycket annat har jag inte hunnit med, varit i duschen och pysslat med lite kursmaterial, nu blir det att proppa i mig lite mat snart då och sedan blir det att slänga mig framför tv:n resten av kvällen och bara slappa, så gonatt för mig!
 
ÄlskarJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD