Fredag!

2013-03-22 @ 14:48:41
Denna lilla (/stora!?) cooling var på besök i vår trädgård idag, lite fulsöt ♥ Jag som har noll koll på fåglar har ingen aning om vad det är för någon. Nåja, det om det, har just varit ut med vovven en sväng och snart blir det fixa lite mat, mår lite sisådär idag, har samma jobbiga stelhet som för nästan exakt ett år sedan, dock inte i hela kroppen denna gång, hoppas det går över snabbt iallafall! Ikväll tror jag det blir att åka till Ellinors och imorgon sova hos Jimmy<3, hejsvejs!
 
PusspåJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD