Jippie!

2013-05-23 @ 14:50:00
Detta är vad jag unnar mig denna sommar för lite av mina ihoptjänade pengar, ett grymt macroobjektiv, sprang ut och tog några snabba bilder när jag öppnat förpackningen, är lite småkär i det redan. Annars så gick turen till veterinären bra, var absolut inget fel på Teddie, enda veterinären kunde hitta var en liten, liten sårskorpa under tassen, lite väl känslig måste han nog vara om den lilla saken orsakade sån hälta, nåja den är ju borta nu iallafall. Nu blir det att vänta på att föräldrarna kommer hem med något att äta, har inte hunnit få i mig någon mat ännu, skall läsa lite på provet jag har imorgon också och sen får jag se vad som händer, hejs!
 
PusspåJimmy.<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD