Fredag!

2013-11-15 @ 13:26:00
Och så var det fredag igen, skolfotot kom idag på posten, ehm, ja, vad säger man, vi kunde inte bestämma oss för ett tema, så det blev lite udda, haha. Fick resultaten från höstens studentskrivningar idag också, nöjd är jag allt! Efter skolan blev det en sväng via stan, sen har jag nyss varit ute med hunden och nu blir det att slappa lite innan jag slänger mig i duschen. Ingen aning om vad det blir att göra idag/ikväll, hoppas på att få träffa Jimmy<3 när han slutar jobbet ikväll iallafall! Ha en bra fredag!
Kommentarer
Postat av: Mathias

Haha härligt foto! :) Ha en fortsatt fin Fredag! :)

2013-11-15 @ 13:28:44
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Hemma Hos Felicia

vilket härliga klassfoto! :)

2013-12-13 @ 21:56:15
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD