Kameraväska

2014-04-28 @ 17:31:00
Min första beställning någonsin från Ebay har anlänt!
Wow, säger jag bara vad snabbt det gick, tog bara ca en och en halv vecka fastän försäljaren använde sig av en ganska långsam leveransmetod och leveransdatumet skulle vara från och med femtonde maj och framåt.
En lite mer diskret kameraväska i tyg och läder, som även kan användas som vanlig väska, går att plocka ut facket med mellanväggar. Perfekt, snyggt sydd och inga fel. Skall man nu vara riktigt petig så har lädret blivit en aning buckligt framtill av transporten, men inget som stör mig iallafall, syntes mindre efter att jag rätat ut den, för det otroligt billiga priset är jag mer än nöjd!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD