En fredag

2014-08-08 @ 11:02:34
Dagarna rullar på, har jobbat lite grann, klippt en del hundar, slappat och i onsdags var jag iväg på en ridlektion, och det måste jag säga inte var det smartaste jag gjort i mitt liv. Att efter många, många år, sätta sig upp på en häst och rida en timme i en grupp för erfarna ryttare i 27 graders hetta. Igår och idag går jag runt med träningsvärk x 1000, ont i hela kroppen, förstår inte hur jag skall orka jobba idag. Nåja, kanske jag överlever, förhoppningsvis får jag träffa min Jimmy<3 senare och så är dagen räddad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD