Hemma igen..

2014-08-18 @ 20:49:40
..och jag lever, får se bara om jag överlever morgondagens högst troligen uppdykande grymma träningsvärk.
Bra gick det, lite halvpanik bara när jag kommer dit och märker att jag skall rida storhäst, som heller inte är färdigt iordningställd, jag som varken skött om och ställt iordning och inte heller ridit storhäst på, ja, kanske en sisådär 6 år? Som tur var det ändå en som jag ridit som yngre och ett stall som jag är bekant med sen barndomen, så efter lite runtvandrande och lite funderande löste sig det också. Och efter att inte ha ridit storhäst på ca 6 år och sedan det första man gör är att rida en lektion innehållande bl.a. galoppfattning från skänkelvikning var väl en liten utmaning det också, hejhå, men roligt var det iallafall.
Nu tror jag det blir att krypa ner under täcket, tror jag skall leta fram lite flera också, ingen värme i huset idag, brr, och kolla tv resten av kvällen, gonatt!
Kommentarer
Postat av: anonym

Med vem rider du tå?alltså häst. O börjar du rid ny i patis?

Svar: Red Uki den gången, har ridit på de flesta ställen i närheten som liten/yngre men inte gjort regelbundet på många år, nu kommer jag rida någongång ibland när jag har tid, antingen vid Patis och/eller någon annanstans där man kan hoppa in.
Dessi

2014-08-31 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD