Måndag

2014-08-18 @ 13:43:00
Måndag, ny vecka och mindre än 2 veckor kvar tills skolan börjar, ujuj. Skall väl bli roligt med ny skola och nya människor, men känns samtidigt lite..hm ja, jag vet inte, kanske lite skräckblandad förtjusning?
Idag känner jag mig lite seg, säkert det trista vädret som påverkar en. Har iallafall varit iväg en sväng till stan för en stund sen, en skön och mysig tröja och ett par nya svarta Dr. Denims fick följa med hem. Var via loppis och bokade bord också, så nu skall jag fixa ihop och märka lite grejjer. Resten av dagen blir det väl mest lite slappande, hundpromenader, skall försöka hinna ta några nya bilder och uppdatera hundhemsidan lite grann och ikväll skall jag iväg och rida för andra gången detta år, wish me luck.
Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt hund :)

2014-08-18 @ 13:55:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD