Fina dagar!

2014-12-02 @ 15:07:00
Livet leker, jag har en underbar pojkvän<3, supertrevliga klasskamrater, roliga skoldagar, tjohej!
Idag gjorde vi mest en massa skoj, under förmiddagen blev det presentationer av naturvetenskapliga aktiviteter man kan göra tillsammans med barn och sista passet var det dags att presentera en vald utgångspunkt genom ett framträdande i någon form, kan säga att denna dag har vi mest bara skrattat!
Nu blir det att äta något smått, gå i duschen och sedan börja söka mig iväg till O'learys och imorgon vikarierar jag på dagis!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD