Första tenten...

2014-12-04 @ 15:02:05
Idag sitter jag förtvivlat och försöker plugga inför morgondagens tent, så mycket att komma ihåg och så lite tid. Inte det smartaste att dagen före börja på med övandet, men motivationen har varit som bortblåst, föredrar helt klart alla våra inlämnings- och grupparbeten framför tenter. Som tur är kommer vi ha en liten studieträff ikväll och diskutera innehållet, kanske man blir lite klokare då iallafall. Nu skall jag precis iväg och klippa en hund och sedan åka iväg för att träffa mina klasskamrater!
Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till :D

2014-12-04 @ 15:05:07
URL: http://melzies.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD