Hej, mitt vinterland...

2014-12-18 @ 12:25:00
Så glad, så glad man blir när man stiger upp och marken är alldeles vit och kring trädtopparna ser man ett rosa sken! Blev att springa ut men hunden och kameran för att hinna få några bilder medan solen var uppe. Teddie var überglad över att springa runt på åkrarna och i skogarna, det var väl jag med tills jag insåg att kamerväskan inte hade varit tillräcklig stängd medan vi plumsade oss fram i skogen, massvis med snö inuti den när jag kollade ner, paniik. Som tur hade jag inte med mig så mycket utrustning och upptäckte det snabbt, så inget hann ta skada, puuh, får vara mer uppmärksam nästa gång.
Kommentarer
Postat av: felicia

fina bilder :)

2014-12-18 @ 19:43:11
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

2014-12-18 @ 21:22:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD