Liten ommöblering

2014-12-26 @ 15:18:00
Här har det möblerats om lite idag, soffan har fått byta rum och in med sängen istället, så mycket mer plats nu med alla andra grejer. Slängt ut en massa böcker och andra prylar som bara tagit plats också. Nog för att vi säkert så småningom kommer flytta till något eget, men tills dess kommer jag få sova skönt, oh, vad ryggen kommer vara glad. Sådär annars har jag och vovven också varit ute och promenerat med Emma och hennes hundar i över 2 timmar idag, så nu blir det att ta det lugnt en liten stund och sedan säkert hitta på något med min andra hälft<3.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD