Tisdag!

2014-02-18 @ 11:31:00
Min trötta vovve får stå för dagens bild
 
Idag har jag varit på min absolut sista lektion någonsin i gymnasiet, som för övrigt enbart bestod av pratande och att bli bjudna på kaffe och kakor av läraren, mums, ingen tung dag alltså. Fick ett samtal från en firma när jag kom hem också, så skall på arbetsintervju denna vecka, spännande!
Just nu har jag precis varit ute med hunden och så småningom blir det att klippa en vovve, senare får jag se vad jag hittar på, ha en bra dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD