Dagens nya

2014-07-28 @ 22:15:02
Gissa vad jag hämtat ut på posten idag, jo, du ser rätt, ett par nya ridhandskar.
Nästa vecka skall jag nämligen testa på något jag inte gjort på evigheter, jag har bokat in mig för en ridlektion. Nu när jag får mer ledig tid i augusti skall jag passa på att göra en massa skoj och njuta av den sista tiden av sommaren innan skolan börjar. Allt hade jag kvar hemma sen tidigare, förutom att alla mina handskar var spårlöst försvunna, månne Teddie ätit upp dem som valp? Spännande, spännande, får se om jag har kunskaperna kvar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD