Senaste dagarna

2014-07-04 @ 11:20:54
De senaste dagarna har jag jobbat hela kvällarna, förutom igår när jag utöver en klippning var ledig hela dagen. Då blev det att umgås med Jimmy<3 och hälsa på och uppvakta hans brorsdotter som fyllt två år, hon verkade uppskatta enhörningen som vi hade med oss, ooh, små barn är ju bara för gulliga.
Sen har jag också hunnit äta hemlagad hamburgare, den var så god så jag tyckte den förtjänade att vara med på bild. Och imorgon förmiddag blir det att åka på loppisrace till Purmo tillsammans med Ellinor, kanske man hittar ett och annat där.
Nu skall jag precis ut med hunden, äta något och så småningom iväg och jobba, trevlig helg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD