Veckan som gått

2014-07-27 @ 18:33:00
Vilken härlig vecka, och speciellt veckoslutet!
Har jobbat, klippt hundar och bara njutit av sommaren och värmen. Helgen har spenderats med Jimmy<3 och lite annat folk, förmiddagarna har tillbringats vid Sandåsen, har blivit både brun och lite bränd, så skönt att bada i denna värme, blev faktiskt första gången för mig i år. Och på kvällarna var det stan som gällde. Nu har jag ganska just kommit hem, var nyss ute med hunden en sväng och skall resten av kvällen bara slappa till tusen och ladda inför en ny vecka!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD