Studenten

2014-06-01 @ 21:57:00
Så var studenten över, tack för allt JG!
Gick riktigt bra, hade förväntat mig att bli ordentligt nervös när det var min rad som skulle upp på scen, men icke sa nicke. Inte snavade jag eller trampade på klänningen heller, inte så smart att ta de högsta klackarna man någonsin ägt på studenten kanske, men det gick ju, otroligt sjuka fötter har jag dock.
En fin dag och kväll blev det iallafall, här nedan blir det massa bilder av det hela.
Jag och brodern innan gästerna kom.
Kakbordet på söndagen, 2 stycken söta tårtor beställdes från "Två systrars söta", så sjukt fina, den ena syns längst till höger på denna bild och den andra här nedan, som bjöds på på lördagen.
På kvällen blev det middag vid skolan, då fick fick det bli en kortare, vit spetsklänning istället och lägre skor. Hade kanske väntat mig lite annat i matväg, efterrätten var dock god iallafall, trevlig underhållning bjöds det också på. Resten av kvällen/natten spenderades med Jimmy<3 och hans vänner.
Eftersom en av mina kusiner blev student och en tog kombiexamen i år och hade sina kalas på lördagen, hade vi ett studentkalas idag också så släkten som bor längre bort också kunde hälsa på. Här nedan står jag tillsammans med några av kusinerna.
Idag fick det alltså bli nedsläppt hår, fanns fina lockar kvar från gårdagen, så håret fick lämna som det var när det togs ned.
Idag har jag för första gången också varit med på första sidan i en tidning;
Rosor och fina presenter i massor fick jag också, tusen tack för dem och till alla som gjorde dessa dagar oförglömliga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD