Fredag!

2014-03-28 @ 16:43:00
Och så var det fredag igen, dagen till ära börjar jag piggna till också. De senaste dagarna har jag känt mig rätt så död, sån otrolig huvudvärk så jag knappt orkat röra mig, natten till idag var också sjukt hemsk, men när jag vaknade imorse mådde jag plötsligt rätt bra och likaså nu, nemas problemas.
Var iväg till stan för en stund sen och förde lite mer saker till loppiset och stack in via Wautsi en sväng också, såg en sån söt topp på deras instagram som jag fick sånt ha-begär efter, så den fick följa med mig hem. Just nu skall jag bara ta det lugnt en stund och ikväll hoppas jag på att hitta på något med min Jimmy<3.
Ha en fin fredag!
Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken söt blus!

2014-04-02 @ 10:30:11
URL: http://diarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD