Jag vill ha sommar!

2014-03-05 @ 16:59:00
Nu genast vill jag ha sommar, sol, värme och studenten! Tid för studentfrisyr är bokad och nu har jag också hittat klänning och skor till middagen som jag skall ta och beställa, ooh, vad det närmar sig. Borde ta och läsa lite mer ordentligt, har 2 skrivningar nästa vecka. För övrigt så har dagen mest bara bestått av slappande här hemma och lite matteräknande, blev en promenad med Teddie, Nea och Nixon också! Resten av kvällen fortsätter likadant, nu blir det lite engelsk läsning, hejhopp!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD