Fredag

2014-05-16 @ 12:55:33
Så var det fredag igen, dagarna bara rusar förbi, 2 veckor kvar till studenten! Fick resultaten idag, helt okej, är missnöjd över modersmålet dock, hoppas jag får en andra bedömning, bedömaren skall ringa och diskutera med min lärare ikväll, hoppas, hoppas.
Gårdagen i stan ledde bland annat till att jag fick med mig en riktigt härlig sommarklänning hem, kunde bara inte låta bli, men det får nog bli den sista klänningen för denna sommar, börjar ha ett par nu. Hämtade mina skor idag också, nu blir det shoppingstopp på ett tag.
För stunden skall jag precis ut med hunden och så småningom iväg till jobbet, ha en fin fredag!
Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vilken fin klänning :)

2014-05-16 @ 19:07:32
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Superfin klänning!! :) Hoppas att det fixar sig med moddevitsordet.

2014-05-17 @ 09:32:12
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD