Lördagen den tredje maj

2014-05-03 @ 15:04:00
Livet rullar på och nu är vi inne i maj, exakt 4 veckor till studenten och sommar!
Sen jag kom hem från Jimmy<3 idag har jag varit ute och cyklat med hunden, fotat lite grann och nu har jag precis varit iväg och handlat lite smått och gott och skall fixa något att äta.
Snart ny vecka igen, då blir det att jobba, skall börja jobba lite mer nu i maj också, blir några hundklippningar, förhoppningsvis kommer mitt armband och så blir det att sälja min nuvarande kamera och lite tillbehör, samt beställa min studentpresent, (av mig själv, till mig själv) en ny kamera och 2 objektiv, tjoho!
Ifall någon i min närhet känner för att bli fotograferad, hör av er, för den nya skall minsann användas!
Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fin bild :))

2014-05-03 @ 15:11:52
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Jättefin bild :D

2014-05-04 @ 13:30:57
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bakom denna blogg står jag, en tjugoårig barnpedagogikstuderande tjej, bosatt i svenskfinland, som älskar fotografering, djur av alla dess sorter och min underbara sambo.



Fotograferar gör jag med;

Canon EOS 70D
Sigma 70/2.8 EX DG Macro
Canon EF 50/1.4 USM
Sigma EX 17-50/2.8 DC OS HSM
Tamron AF SP 70-300/4-5,6
Di VC USD